Tider

Att hålla, att passa, att bara vara..

Låt mej, snälla. Jag behöver min tid nu, för att finna det som behövs finna.. Jag vill bara bli frisk för en gångs skull, och bara vara så pigg som bara jag kan.. Låt mej vara.. Ge mej tid, och utrymme. Jag vill bara vila i flera veckors tid.. Så låt mej.


Helgen hemma va jättebra. Det är alltid bra hemma, men ni får förlåta, jag kommer inte svara på ett tag, har ingen lust, ingen ork. Jag behöver min tid. Ensam!
Har fått pangasuis med mej till Västerås också. :D:D Det är suveränt i alla fall.
Och segat funkar nu också, så Sonic blir nästa gång jag är hemma. :) Hemma, och Doodan sov med mej hela lördagsnatten. :D Det påminner mej om när jag va hemma senast, så sov han med mej, och vi sov länge, klockan var sisådär 10 och Tommy hade just gått upp, då kommer han in i mitt rum och ropar på katten, självklart blev Doodan nyfiken, och Tommy hämtar han ur mitt rum, då sa jag till han att låta katten vara, då går han ut ur rummet med katten och stänger dörren så jag inte fick tillbaka han.. Elakt. Skulle väl upp ändå men, han va hos mej först! :P


Och just det, hela säsongen av Gossip Girl är färdigtittad nu.. Vill ha mer, mer, mer, mer, mer.. Och jag har sett att ett avsnitt av Dexter säsong 3 finns ute, men det går inte att få hem det. Är det verkligen tillbaka, en ny säsong redan? Jag hoppas, för Dexter är allt. Han är bäst..
Jag måste hitta något nytt beroendeframkallande nu när allt bra inte har någon ny säsong klar än.. :S JOBBIGT!
Jag vill ha Dexter!!

Jag borde sova, jag måste orka skolan, jag måste bli frisk. Godnatt..

You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0