Dagar

Dom kommer och går, tar slut så himla fort..
Jag vill inte, har praktik nu, och det är så himla mycket bättre än skolan, sjukt kul. :D
Och bråkit ;)
Jag gillert.

Och allt bara flyter på, våldgästar lite folk i Brålanda och bor här under praktiken, trevligt..
Hundarna funkar också..
Fast jag tror det är nått fel, jag är uppe varje morgon i tid och ute och går med hundarna dessutom, och jag fixar bussen, och jag är i tid, jag är i TID.. Sjukt, jag är bra.

Tiderna just nu är sjukt bra.
Jag trivs och tycker om folk igen, mycket folk. Funderar seriöst på att fråga ifall jag får stanna en vecka till på praktiken istället för att ha lov. Vore väldans skoj..


Synd att du är så söt, ;)


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0