Skitliv

Ungefär vad jag tycker just nu.. Är riktigt äckligt sjuk. Feber så in i helvete, sjukt ont i halsen fast jag inte har några halsmandlar, jävligt ont i huvudet, kramp i varenda kroppsdel, öm på utansidan av halsen, huvudet och nacken, och jävligt ont i nedre delen av ryggen, + att jag spottar en jävla massa blod. Fyfan för den här skiten, hela veckan har varit förjävlig med magkatarr så jag har knappt ätit under veckan, så nu när jag inte kan äta på grund av halsen och inte sova på grund av febern så är jag levande död! Fyfan, för skit.. Och sepe folk, som påstår att man ska vänta ut det. :S Det lär ju inte ta flera år.. Eller?
Och min lägenhet ser ut som skit, och jag kan inte städa eller ta min lilla disk, för bena bara skakar när jag står upp. Orättvist, jag vill vara ute och springa, ut och härja, orka göra något. Det är ansträngade att lyssna på musik nu. Fan för sjukheter. Nu byter jag kropp.

Har i alla fall haft gott om tid att fundera på saker idag. Man kanske skulle satsa på att skriva en storslagen låt, eller kanske joina Magnus Ugglas band, eller göra något riktigt galet som att stjäla ett flygplan och se hur det går. Kanske skjuta kungen. Nånting i alla fall, förutom det här. Jag är uttråkad och kan inget göra.


Och du, jag vill bara säga till dej, nej! Du misslyckades ändå. Som vanligt. Du bara tror. Haha, så illa. Jag har kul nu i alla fall åt dej. Och du sitt inte och beklaga dej över saker som inte finns som du vill ha när dom finns, det är ganska orutinerat måste jag säga. Haha, löjligt dålig.

Nu orkar jag inte med det här. Tjingeling


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Nina Jordansson

Hej hej pa dej din lilla sjukling! Hoppas du battrat pa dej och mar battre nar du laser detta! Nu ar varen har och sommaren bakom hornet sa du har mycket roligt att se fram emot bara du piggnar till! Tanker pa dej!
Kramar fran Nina

2008-04-07 @ 20:34:27
Postat av: Therese

hej du ringde ja aldrig innan du drog igår ju !!
:P muppunge. Men kul och tillbringa helgen med dig iaf. ;D
ringer väl nån dag eftersom jag gör de gratis nu, fett gött!!
men hade vikin
pöss på dig

2008-04-21 @ 23:06:47
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0