Utochin

Vad ska man egentligen göra? Jag vet vad jag vill, jag vet vad jag känner. Men jag är rädd för avståndet. Är det för långt? Är det försvårt? Är skilnaden för stor? Jag är UTOCHIN! Förtvivlad. När kommer vi att ses nästa gång? Om en vecka, om en månad, om ett år, kanske aldrig mer?
Hur ska jag hinna framför allt. Bandyn som är mitt liv, skolan som är min framtid, familj&vänner som är min omkrets. Och du, du som är underbar? Vad ska jag göra?
Ber till högre makter om hjälp. Hjälp mej att finna svar. Hjälp mej med mitt val. Jag vill finnas i din famn för all evighet, men är det rätt väg att gå? Allt jag drömt om, någon som du. Allt jag drömt om, mitt liv i framtiden. Hur ska man kunna tvinna ihop dessa två så att det fungerar på ett bra sätt?

Hjälp mej.


I miss you ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0