Sy

Nu har jag ägnat 1,5 timme på att lappa ihop fem BH:ar, och en tröja. Och vilket bra resultat det blev. Sparade mig själv ca 2300 kr där. Alldeles perfekt.
Känner mig stolt över mig själv. Nog för att jag kan sy basic stuffs men jag är bannemig ingen jäkla syhäxa. Nej, jag skippade syslöjden i skolan och hade träslöjden istället. Tur att jag är så jäkla grym att jag fixart ändå!

Har hunnit skicka iväg 10 jobbansökningar också, får se ifall jag tar universitetsansökningarna nu också eller om jag åker tillbaka till huset och gör det senare. Måste hem och duscha också. Sen väntar jag på besked om lilla mor ska få komma hem och behöver skjuts. Efter det blir det Torsby-sällskap. Och biblioteket, måste lämna tillbaka en hög med böcker.

Att R vill träffas också skiter jag i, passar på att vara extra upptagen idag. För jag har verkligen ingen lust att träffa honom. Förstår inte riktigt varför han vill, det är ju inte så att nått kommer förändras.

Nu ska jag ta min grymhet och fortsätta min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0