Sotare

Sitter hemma hos mor och styvfar och leker husvakt medan sotarn springer på taket. Passar på att använda dator och internet, då min dator inte funkar och R har lyckats få med sig min laddare till min gamla dator. Det finns mycket jag kan göra över telefonen och dess internet men att söka jobb, skicka CV, ansöka om kanske universitet och sådana saker funkar inte riktigt på den.

Idag var även första dagen som jag inte vaknade självmant runt 7-snåret. Tur att jag hade beställt väckning i alla fall så jag hann hem till huset i tid.
Nu är sotarn här och börjar väsnas som bara den. Tack så mycket, enda morgonen jag har varit trött. Förhoppningsvis får det här oljudet mig att hålla mig vaken.
 
Jag ska påbörja dagens datasysslor nu medan jag kan.
Ha en fin dag alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0