Samvete

Att jag har lidit av ett stort samvete i hela mitt liv är ingen nyhet för mig direkt. Men det här, det är något omänskligt. Det här tar alla pris.
Jag har världens huvudvärk, illamående och jag kräks. Jag orkar inte äta, jag orkar knappt stå upp, jag orkar knappt hålla upp telefonen.
Jag känner mig som Hitler, som om jag har gjort något fruktansvärt, något så fel så det borde noteras i världshistorien.

Jag orkade mig ner till Ica för att köpa cigaretter, för cigg klarar jag mig absolut inte utan just nu. Jag köpte även med bananer, så jag ska försöka tvinga ner en snart. Sen ta en lång, röhet dusch och försöka somna.
Jag vet inte hur jag ska klara morgondagen, säga hejdå en sista gång utan att ha dåligt samvete eller känna ånger. Tur att jag ska vidare direkt efter för att träffa sötbebis, tre söta flickor, och kattungar.


Kommentarer
Postat av: Jan-Erik Ek

Men vennen min da. Dette hørtes ikke noe greit ut. Om du kräks mye, så kan du kjøpe Loka naturell og äppeljuice. Så blander du fifty-fifty. Når du har gjort det, så tar du en matsked hvert 10 minutt. På den måten klarer magen å holde på væsken, og du får i deg alle mineraler og elektrolytter som kroppen MÅ ha når du kräks. Ønsker deg god bedring, min elskede venn.

Svar: Det är ingen fara. Mådde dåligt igår i ett par timmar, efter att jag hade kräkts ett par gånger så släppte det av lite. Däremot har jag istället fått någon tokig allergisk reaktion idag och har massa utslag.. :S
Jordan

2012-09-26 @ 05:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0