Morgon

God morgon världen. Jag hade alarmet satt på 8:00, för att hinna upp till alla telefontider som måste passas. Kass som jag är så vaknar jag 06:45, klarvaken ändå. Det är nog bara för mig att acceptera att när jag mår bra får jag inte sova mer än 5 timmar för min kropp.
Hade någon mysko dröm om Flamingo Open där jag hade med mig massa brudar som var med och tävla, asskoj att för en gångs skull spela mot tjejer/damer. Det ska jag testa på i verkligheten någon gång. Dock va vi över 50 pers i lokalen så så mycket spelande vart det inte.
Och gröna gelégrodor. Finns det nått bättre än gelégrodor? Tur att jag åt dom i sömnen så slipper jag göra det i verkligheten.

Nu ska jag ta mig en banan och vänta in telefontider.

Ha en superbradag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0