Ljud

Jag har äntligen fått i ordning, och städat ut efter R, såpass mycket att jag bestämde mig för att fara hem till mor och hämta hem mina riktiga högtalare och förstärkare, så hädanefter slipper jag lyssna på dom scheetna små datahögtalarna och den lilla basen. Visserligen kunde dom spela helt okej, men nu jävlar, nu blir det åka av! 
Fest varje dag, hela dagen lång. Att både förstärkare och högtalare troligtvis är äldre än vad jag själv är rör mig inte i backen, så länge dom klarar av att blåsa bort mig för stunden, då är jag nöjd. 
 
Har fått hem en TV också? Första gången jag har TV på jag vet inte hur länge. Ovant. Fick mig dessutom en Bluerayspelare av mor och Tommy, nu kan jag stolt säga att jag äger fyra dvd-spelare, som typ aldrig varit använda eftersom jag aldrig har haft en fungerande TV.
Men nu är snart vardagsrummet helt klart, och i stort sett precis så som jag vill ha det. Varje gång jag kommer innanför dörren när jag har varit ute så plockar jag av mig skorna, tittar in i vardagsrummet, och ler. Det skriker Hannah om hela vardagsrummet. Underbara känlsa!
 
Jag ska ta och slänga iväg några kast innan jag tar natten för dagen. Har ett fullspäckat schema imorgon också. Förhoppningsvis kommer dom närmsta dagarna gå fort så jag kan slippa suget efter cigg. 
Jag har ju två väldigt vänliga systrar som tycker att det är schysst att gå ut på min balkong, när dom är på besök hos mig, och röka på min första rökfria dag. Snällt!
Det har visserligen inte varit jobbigt alls än. Jag har varit lite sugen, men inte mer än så. Förhoppningsvis kommer det ingen abstinens eller besvär den här gången.
 
 
Sov gott söta igelkott

Kommentarer
Postat av: världens bästa syster

Rökbalkong ! Jag försökte iaf va snäll! :) puss å godnatt! <3

2012-09-27 @ 23:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0