Pyjamas

Eftersom det är fredag så är det tvättdag hemma hos Hannah. Och idag tänkte jag även dammsuga, skura och städa lite, så morgonduschen fick vänta och pyjamasbyxorna sitta på.
Mitt i allt så bestämmer jag och mor att vi ska fara till tippen med massa grejer. Själv hade jag två dammsugare och en stor tjocktv som skulle slängas. Mor kommer förbi och vi lastar bilen. Iväg åker vi. Slänger allt på tippen och mor skjutsar hem mig igen. Väl hemma inser jag att jag fortfarande är klädd i pyjamasbyxor. Riktigt odiskreta pyjamasbyxor också. Ja, herregud, ibland vet jag inte vad som är fel på mig. Det va i alla fall säkert nån som fick sig ett gott skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0