Ont

I min trötthet tänkte jag att jag kanske skulle kunna piggna till lite av hög musik, kaffe och lite pilkastning. Men pilkastningen kommer aldrig mer att funka tror jag. Jag har alldeles för ont för att klara av att kasta själv. Det är lättare när man spelar mot någon, då är jag (ibland i alla fall) tillräckligt fokuserad för att glömma smärtan tillräckligt för att orka kasta, men när jag står själv för att träna så gör det alldeles för ont.
Handleden värker som aldrig förr och är nästan helt paj snart, och nu har axeln även börjat värka, och knackningarna i axeln blir bara värre och värre. Så i julklapp önskar jag mig en helt ny högerarm, tack!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0