Onehundredandeigthy

Haha! Lyckan är total! Jag kan! Jag är grym! Så ont som jag hade idag, så mycket jag övervägde att lägga ner allting idag, så mycket som jag tänkte att det går aldrig att lyckas, så mycket jag hade fel. Jag kan, jag kan vara envis och fortsätta, jag kan lyckas. Så jäkla bra, jag är så jäkla gla!
Har stått i nästan en timme nu efter el Clasico och kastat och det har gått så dåligt, 31 pil innan jag va nere på 321! Och jag fortsatte ändå, tyckte att det kändes konstigt, insåg att jag kastade med mina gamla pilar, bytte tillbaka till dom nyare, körde typ tre 30-set, hemskt dåligt, och sen, sen satt den där, den där underbara 180:in jag har jagat, den jag har saknat.
Jag skrek! Klockan va typ 23:40, men jag sket i allt och skrek, ensam i min ensamhet, men det va så himla bra, jag blev så himla gla!
Att det tog mig över 30 min innan jag vågade ta ut pilarna igen är väl lite sjukt. Det vart bara 30 efter min 180, så efter att ha avslutat mitt 180-set på 23 pil skiter jag nu i att kasta nått mer ikväll. Jag spar det till en annan dag!

Jag känner knappt att jag har ont i handleden nu, så glad och lycklig är jag. Ska slänga på ett avsnitt av TP, försöka lugna mig (det gick ju uppenbarligen inte så bra med min lugna dag då jag är i högre varv än någonsin) för att sedan gå och lägga mig.

Puss på er alla Caprigubbar, fåglar, vackra och fula människor!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0