Mycket

Nu är det mycket här, jobb, möten, annan skit. Har inte sovit mer än 6-7 timmar dom senaste två dygnen, jobbat 24 timmar, haft möten och massa sysslor. Jag har ännu mer att göra, men nu är jag faktiskt för trött. Det är väl i stort sett enda nackdelen med att jobba, man måste sova också. Jag är inget stort fan av att sova, det är långtråkigt (även om jag gillar att drömma, speciellt mina drömmar), och det känns som om det är slöseri med tid. Jag gillar att vara vaken och se och göra saker, då är livet mer spännande. Sovit har jag gjort förut, det är inget spännande i det (förutom om man sover på nått vettigt ställe, men då är man förhoppningsvis också upptagen med något annat än att sova).
Jag orkar knappt hålla ögonen öppna nu, vilket är extra drygt. Jag vill se en massa, har en massa disk (typ 3 tallrikar, ett set bestick och tusen glas) att fixa, jag behöver kasta pil (sammanlagt 15 minuter på tre dagar är alldeles för lite) och massa, massa mer.
Men jag orkar knappt hålla ögonen öppna, jag vet inte hur jag ska göra? Suck. Palla att sova, slöseri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0