Lunchvila

Jag har idag, för första gången i mitt vuxna liv helt frisk somnat mitt på dagen. Det har endast hänt tidigare när jag har varit sjuk, eller faktiskt varit uppe natten innan. Men att sova 7 timmar under natten för att sedan sova ytterligare 2 efter lunchen är en helt ny erfarenhet för mig. Tröttare än någonsin är jag också. Förstår inte vad som händer riktigt.
Vaknade pigg och utvilad. Va ute på en lång powerwalk, hade hur mycket energi som helst. 2 timmar senare kunde jag inte ens hålla ögonen öppna. Energikickar och energifall så det skriker om det. I flera dagar nu. Får se ifall det blir normalt snart igen.
Ska kolla ett till avsnitt av Twin Peaks nu. Är för trött för att gå och lägga mig, eller kasta pil, eller göra nått annat vettigt!


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0