Hobbyelektriker

Efter att ha kört runt som en dåre med släp och skåp till min yngre extremt krävande syster så tog vi en tur till kära farmor på en kaffe.
Där fick jag fortsätta leka, som hobbyelektriker den här gången istället. Farmor hade massa lampor där kontakterna skulle skarvas om, och även strömbrytare som skulle skarvas in. Det va väl roligt att leka lite, men verktygen farmor (farfars gamla) hade va ju inte dom bästa. Tack och lov så hade jag i alla fall min egen skruvmejsel med mig i handväskan då det va tusen skruvar som skulle in och ut. Resultatet blev bra överallt i alla fall och alla lampor är tillbaka uppe i taket.

Nu ska jag fara iväg med min älskade bil och köpa min efterlängtade tranbärsjuice! Sen taggar vi för Dart hela kvällen.

Ha en superfin tisdagskväll alla underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0