Hittade

Min saknade pilar är äntligen hittade! I garderoben hemma.. Efter att ha promenerat ner till Ica en gång och letat efter dom längs vägen, till Capri fram och tillbaka tre gånger och letat längs vägen, in på Capri två gånger och letat runt inne på puben två gånger, rotat igenom handväskan tusen gånger, så hittar jag dom hemma i garderoben!?
Jag undrar vad tusan jag gör när jag är nykter egentligen. Hur tusan kunde jag missa att jag faktiskt plockade upp dom ur handväskan och la in dom i garderoben. Och garderoben av alla ställen. Jag har en spellåda i tv-bänken där alla darttillbehör ligger, men tydligen inget ställe där jag kan lägga pilarna på.

I alla fall, pilarna är tillbaka nu, jag är lycklig igen, och spjuten känns riktigt, riktigt vassa. Jag är taggad till max, nu jävlar blir det åka av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0