Gröt

Då jag har en oerhört dryg syster så ska hon flytta igen. Och självklart så måste Hannah vara med att hjälpa till. Tur att far kommer efter jobbet med lastbilen så jag bara behöver göra småskiten innan det. Dock så ska jag få skruva isär en IKEA Hemnes säng igen! Efter så många vändor med just Hemnes så är jag som en levande manual.
I alla fall, på grund av dagens sysslor tänkte jag att det kunde vara bra att faktiskt käka frukost för en gångs skull.
Så jag slog på stort med havregrynsgröt och bär! Smakade mums förutom att bären va lite för sura så jag va tvungen att plocka bort hälften.
Jag bara väntar på julen så jag kan få äta riktig tomtegröt varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0