Eftersom jag gick och la mig vid 3-tiden igår, vakna vid 5, låg vaken en halvtimme-timme innan jag somnade om så vaknade jag strax efter 7 superpigg. Jag vet inte vad jag gör, och vart all den energin jag har kommer ifrån. Men tusan vad jag har saknat den.
Så jag startade dagen med en powerwalk. Väl hemma igen har jag dansat och fjollan runt som en dåre, även försökt kasta pil, vilket är näst intill omöjligt numera då smärtorna i handleden börjar bli för stora. Jag får försöka lösa det på nått sätt, men just nu är det ett framtida problem.

Eftersom jag inte har hunnit käka än så ska jag dricka lite näring innan jag springer upp på vinden med massa grejer. Får se ifall jag klarar av att bära upp tjockteven nu när handleden bråkar såpass mycket. I värsta fall ligger jag platt nere vid trappavsatsen.

Puss i tusen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0