Fel

Vissa saker är bara helt fel och bara går fel, jag försöker komma på lösningar på det mesta, men just nu verkar det lite halvt lönlöst.
Jag vänder och vrider på det, men vad jag än kommer fram till, så är det inte "rätt". Jag vet vad jag borde göra, och inte göra, men det är inte lätt. Att vilja en sak, men att veta att det är fel. Så hur gör man att det som känns rätt känns fel och det som känns fel känns rätt?

Hela den här dagen har varit en såndär klumpig dag. Råkar hälla ut havregryn över hela köket, bränner mig själv, skadar mig själv, osv. Massa tokiga klumpigheter. Men det som inte dödar, det härdar! Lite kul är det ju också.

Jag ska fortsätta mitt ovettiga liv nu och faktiskt diska, eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0