Färg

Har velat färga mitt hår i flera veckor nu, men har verkligen inte haft möjlighet. Så idag kände jag, att jag måste göra nånting åt det, att jag va uttråkad. Så jag gick till köket, hämtade kökssaxen och in på toaletten och klippte lugg. Så nu har jag helt plötsligt lugg igen. Vilket egentligen är ganska dumt. Lockigt och lugg är väl inte alltid den bästa kombinationen, så jag får väl se hur länge jag orkar. Tack och lov växer håret som ogräs, så det dröjer väl inte för länge innan jag har längderna tillbaka.
Kära S fick klippa till det lite bättre (svårt att göra själv med kökssax) så snart lägger det sig nog bra, annars får jag börja använda keps!

Tänkte spendera kvällen med dart och fotboll, dock verkar inte darten funka och fotbollen och 3-0 efter första halvlek är inte så jäkla underhållande faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0