Abstinens

Dagens Dexter-abstinens va tvunget att bota på nått sätt. Övervägde att se om allt igen, men då kommer skallen fucka ur på måndag när nya avsnittet kommer. Så imdb fick välja nått nytt åt mig. Det som låg högst på topplistan som jag inte har sett va Twin Peaks. Jag har skjutit på det allt för många år redan, nu va på tiden att jag fick tummen ur. Så nu sitter jag här, helt fast, nytt beroende på väg. Normalt brukar jag skjuta på alla klassiker så länge som möjligt för enligt mig är dom alltid överskattade. Men ack så fel jag hade!
Fyra avsnitt avklarade, får se hur många jag hinner med innan jag går och lägger mig.
Men så himla typiskt att fastna igen. Hoppas slutet suger så jag inte vill se mer.

Dessutom råälskar jag musiken. Vilket är lagom fel, då det är helt emot vad jag annars gillar. Men det är nått speciellt med den. Musiken får en att känna sig fri, lugn på ett levande sätt.

Nu ska jag klicka igång nästa avsnitt, mysa ner mig i soffan med filten.
Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0