Torsby

Det blev tydligen en tripp till Torsby denna helgen. Av alla alternativ som fanns så va det här helt klart det bästa. Det va perfekt tajming i mitt liv. Dock missar jag en Karlskoga helg, men det gör inte så mycket. Mina pilar är ju inte mina vänner nu för tiden, inte riktigt närvarande heller.

Igår åkte vi till nått spökhus, kaxig som jag är så gick ju jag in i huset medan alla andra stog utanför och vägrade gå in. Jag råkade slita sönder dörren in också. Det va en spännande upplevelse där inne, minst sagt.
Jag har inte en aning om vad som hände och hur mycket jag inbillade mig. Jag tror ju egentligen inte på sånt, utan mer vill tro, vill att nått ska hända så man kan börja tro. Förhoppningsvis kanske det blir en tur ikväll nånstans också, så jag kan få kaxa lite mer!


Pöss alla goa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0