Skrattanfall

När man är fyra syskon på bio, så är det lätt hänt att man myser till och slappnar av. Som syskon kan man även läsa varandras tankar och behöver inte prata med varandra utan, man förstår varandra ändå.

När filmen började dra ihop sig till dom mest spännande och seriösa scenerna, så råkar jag gäspa samtidigt som jag andas in, folk hör detta och vänder sig om och stirrar på mig, bror börjar fnissa, jag börjar fnissa, och lillasyster kan inte heller hålla sig och börjar fnissa. Och där sitter vi och försöker för blotta livet hålla skrattet borta. Till slut brast det för mig, när hela salen är knäpptyst och alla sitter och spänner sig i väntan på det seriösa. Bra Hannah. Men kul va det, tårarna bara rann på mig (av skrattet). Till slut lyckades vi ta oss samman och se slutet på filmen. Det va ett härligt, dock opassande, skrattanfall. En mycket bra fredagskväll, även om filmen i sig va ganska skit.


Jag gör ett litet inhopp här, men jag kommer fortsätta på nattstad, så för mer skrattanfall borde ni börja hänga där raringar.
Så fort jag kommer hem ska jag slänga mig på soffan och kolla repriser från dartmatcherna från ikväll!


Hela världen är så underbar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0