Möten

Dom bara avlöser varandra idag. Har avklarat fem måsten/möten redan idag. Har ett kvar, men tack och liv någon timmes paus nu emellan.
Jag gick hem till syster för att käka en sen lunch, och självklart så fick jag äran att göra i ordning maten. Kycklingstuvning med broccoli, tur att det smakade bra i alla fall.

Två av dagens möten har resulterat i riktigt bra resultat. En timanställning (tyvärr inte så många timmar för min del såhär i början), och i stort sett en bekräftelse från universitetet att mina betyg ska duga gott och väl för dom utbildningar jag har sökt. Så detta är än så länge en riktigt bra dag!

När dagen startar med att Obama väljs till ytterligare fyra år på presidentposten, så kan denna dagen kunde inte bli annat än bra!

Jag är visserligen trött, bestämde mig för att vila lite strax efter 3, vaknade 4:30 igen, slumrade till för att vakna upp vid 5 igen, för att hålla mig vaken, se talet, och när John Blund väl var på intågande igen hade jag en hysterisk katt som inte lät mig sova, så det vart ytterligare en halvtimme innan jag skulle upp och iväg på alla mina ärenden. Runt 22 ikväll är jag förhoppningsvis hemma så jag kan ta mig en lång dusch, dra på bra serier på tvn och mysa ner mig i soffan, ensam.


Innan det är dags för mig att bege mig ut igen så måste jag skicka iväg tre väldigt viktiga mail, besluta vad för kurser jag ska söka på KOMVUX, packa och kolla upp bussarna för ikväll.
KOMVUX valet är det som är det mest krävande. Då jag troligtvis inte kommer behöva läsa behörighetsgivande kurser på komvux då jag nästan är helt säker på att jag får läsa dom på universitetet så funderar jag på att läsa in ett par kurser på universitetet som jag istället tycker är intressanta och läsa extra för egen del. Typ Historia, Kemi B (dock kan den bli för svår för mig, jag som knappt kan Kemi), franska och engelska C.. Eller om det är någon som har tips på roliga och intressanta gymnasiekurser så får ni gärna hojta till med förslag.


Nej, nu ska jag sätta igång med allt innan jag ska ut igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0