Ära

Jag tar på mig äran för Färjestads vinst idag. Det va ju helt klart för att jag var där som dom vann. Även ifall min outfit inte va sådär jätteuppskattad där, så gav min närvaro stryka till hemmalaget.
Det va i alla fall jätteroligt att gå iväg på en livematch, även ifall det va fel lag för min del, för det va senast förra säsongen som jag va iväg. Massa kul. Nästa gång blir det förhoppningsvis Frölunda som jag får se!
Lite drygt va det med alla fjortisar där, och att jag kände mig så sleten och trött. Men det blev en bra kväll ändå, trots dålig start.

Nu ska jag mysa ner mig på soffan med ett avsnitt Twin Peaks, för att sedan sova.
Jag har dessutom massa olika planer för helgen, förhoppningsvis blir det nått av dom med massa, massa energigivande skoj!


Godnattpuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0