Fyllbokat

Har varit i fart nästan hela dagen. Först vart det lunch med syster bestående av veggiebuffé, sedan lite skitsnack. Efter det rände jag runt som en dåre på tingvallaskolan för att försöka hitta komvux. När det väl var hittat tvingades jag göra en ansökan för att få mina betyg utskrivna (det skulle ta en vecka, sen kan jag hämta dom)? Fattar absolut inte hur man kan ha ett sånt system? Göra en ansökan? Varför inte bara legitimera sig och få dom direkt?
Efter ansökan drog jag vidare på promenad med Linnea, och vi gick förbi sjukhuset, där sprang jag in och hälsade på mor (hon envisas med att åka in där stup i kvarten). Mor mådde i alla fall bra efter allt :)
Jag och Linnea gick sedan in till stan för en fika på Waynes, och efter det blev det även lite shopping.
Nu sitter jag på bussen hem, och det ska bli skitskönt att få dra på sig mysbyxer och pyssla lite i lägenheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0