Diska

När det tar över en timme och flera kräkpauser att diska, då är det banne mig riktigt snuskigt! Det jobbigaste av allt är att jag alltid sköljer av allting så det princip är rent innan jag ställer ner det i diskhon, så att hålla på i någon annans snusk är tusen gånger värre. Fyfarao!
Hade sjukt mycket att göra idag, men diskningen tog slut på all energi. Jag har dessutom en mage som leker rövare av denna upplevelse. Inte nog med det, av stressen av att må så oerhört illa så säger Hannahs krånglande och värkande muskler ifrån, och jag har nu såpass ont att det är jobbigt att andas. Fyfan!

Ingen matlust finns kvar idag heller och därmed ingen lunch. Nu skiter jag faktiskt i allt sånt, för jag pallar inte.

Ska det verkligen vara så här svårt att sköta om en minimal lägenhet där två vuxna bor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0