Telefon

Denna dag har inte varit det minsta produktiv. Jag har varit i telefon i stort sett hela dagen som känns det. 20 samtal än så länge idag, och ett par missade samtal, och en jäkla massa sms. Och nu har jag världens huvudvärk så här blir det inte mycket gjort. Ska försöka att få lite ordning imorgon. Samt tvätta! Har i och för sig massvis med grejer att använda. Men en tom tvättkorg och lukten av sköljmedel i hela lägenheten är efterlängtad!

Jag va ute en sväng nere i centrum förut och bilden utanför Pekås med semlor får det att vrida sig i magen på mig! Även när jag läser ordet på andra skyltar. Fyfan. Det dröjer nog många år innan jag kan äta semla igen!

Nu ska huvudvärken botas med lite ingefära och citron, samt Zlatan! (Han är så snäll som kommer till mig sådär efter Kroatien-matchen :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0