Svordomar

Blir så galet arg och frustrerad på alla motgångar just nu. Förstår inte hur allting kan krångla, jävlas och bara vara megasvårt hela tiden.
Lyckan över det färdiga golvet fick inte vara länge. För den här skräpvärlden ska allt se till att jävlas till max så fort man ser ljuset i tunneln. Det ska gå åt helvete så fort man känner glädje. Det ska hoppas tillbaka till ruta -5 så fort man har passerat ruta 2.
Skräp!
Var på väg att röja upp och laga mat, men besvikelsen och irritationen gör att jag banne mig struntar i det. Jag ska hoppa in i duschen och försöka skölja av mig alla besvär, all idioti, all skit, allt krångel, alla motgångar, och bara längta efter en ny dag.

Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0