Poker

Sprang iväg till kära vänner förut för att umgås, snacka skit, och bara vara förut. Min kära (lilla)syster var där också.
Efter mat slutade det med att vi drog igång en omgång poker i form av Chicago. Jag inledde självklart hårt och snoppade åt mig poäng. Men mina kära vänner och syster spelade självklart bättre och alla tre stog tillslut på utgång, och ensam kvar var jag på futtiga typ 20 poäng.
Typiskt min tur idag. Allt går åt skogen.
Trodde ju att jag i alla fall skulle ha tur i spel nu när kärleken är oförutsägbar. Min käresta är i sitt hemland och har varit ett tag. Jag vet inte när vi kommer ses igen och allt är sådär drygt ovetande.
Inte ens då kan jag ha tur i spel. Typiskt!

Nu ska snart sängläge intas då jag kanske ska upp och köra åt mina kära vänner imorgon.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0