Matematik

Jag skulle göra ett försök med att hjälpa mammas granne med matte.
Det var ju ett tag sedan jag läste kursen själv, så jag visste väl att jag inte kunde bidra till så mycket. Men att jag var så ringrostig som jag var trodde jag verkligen inte.
Massa krångligt och jävligt drygt. Jag förstår varför jag har valt allt glömma allting. Funderade ett tag på att läsa matte D men jag tror jag skippar det nu, för fy tusan för derivata!
Efter lite krånglande och tänkande kom vissa saker tillbaka, men bedömt av mina kunskaper idag är jag banne mig riktigt kass!
Förhoppningsvis var det kanske nått av mitt svammel och virrande som hjälpte lite i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0