Lunch

Det blev en lunch nere på pizzeria city i form av nån köttbit och pommes tillsammans med syster och systerdotter.
Luna fick ju självklart mat av oss, och hon bara öste i sig pommes. Barnet som vägrar mat och enbart äter grönsaker åt faktiskt nått annat idag. (En jäkla massa grönsaker också självklart.)
Hade däremot lite ångest över att ge henne så mycket "onyttigt" men det är bara bra om hon äter.

Efter det drog vi till systemet för lite spontanshopping, och Ica för att sedan gå hem och såga lite lister.
Luna var ganska nöjd med att kolla på barnprogram men vart lite uttråkad efter ett tag och fick diska och måls istället. I stort sett alla lister är klara till vardagsrummet nu, men jag väntar med hallen för jag tror att jag ska ha "enklare" lister där. Som passar bättre.
Nu har jag följt med dom hem och ska snart springa över till mor för att hämta min egna dammsugare!

Och ett grattis till syster som har fått lägenhet också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0