Lister

Har äntligen fått hit sågen och lite sättlim, så nu kan lister börja mätas och sättas dit.
Dock kan jag inte bestämma vad jag ska göra med hallgolvet. Om jag ska lyfta upp det och lägga om det eller om jag ska försöka med vax. Måste bestämma mig innan jag sätter upp listerna. Känns lite halvdrygt att sätta dit listerna och vaxet sen är skit. Men jag har ingen lust att ta upp golvet heller. För att göra avslutningen där sen är riktigt dryg då golvet går under både garderob och dörrfoder, vilket gör det superkrångligt att få in, och speciellt få det i position och på plats.
Jag ska springa ner till Ica och panta medan jag funderar på vad jag ska göra. Nu kommer dessutom farmor att bli glad. Hon hotade mig nästan till döds om jag skulle ha kvar panten nästa gång hon kom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0