Lägenhetsförsäljning

Ungefär så känns det nu. Med varje medgång kommer tusen motgångar. Golvet som gick hyfsat bra är superduperkrångligt nu. För mitt kära vardagsrum är ju inte en vanlig rektangel utan ena kortsidan är 6-6,5 cm kortare än den andra kortsidan. Vilket gör det tusen gånger krångligare nu när jag försöker avsluta. Har två bräder till som måste sågas. Behöver kanten på båda, ca 5mm i ena änden och 4 cm i andra änden, sådär lagom kul att såga när man är trött och det är mörkt. Så jag väntar med det tills imorgon, när det är ljust och jag är mindre trött. Jag måste vänta. Det är såpass mycket precision i det som är kvar och i mitt tillstånd så är det risk att jag förstör allting.
Nej, det kommer bli en tidig kväll idag, det behöver jag. Sitter och lyssnar på P4-sporten nu, och Frölunda leder med 3-2 just nu. Det enda bra som har hänt idag!
Förutom nu när kommentatorerna berättar att Per Ledin gör mål för Färjestad. Riktigt härligt att han har koll på att Per Ledin inte spelat i Färjestad på år. Ganska obetydlig felsägning, men den får mig ändå att le.

Fan!!! Där gjorde äckel-Brynäs mål och kvitterade. Nu är dagen skit igen.
Blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0