Ica

Jag kom just hem från A&K, och på vägen hem sprang jag inom Ica för att köpa cigg och ett refillkort till R. Självklart va det någon riktigt pöntad brud som stog ett par personer före mig i kassan och skulle springa fram och tillbaka för att hämta fler grejer. Hon tog en evighet på sig. Medan jag stog där och vänta kom det en man och ställde sig bakom mig, och jag bara känner hur jag måste kämpa med att hålla mitt maginnehåll kvar i mig för stanken från denna man är något så rutten så det finns inte. En blandning av avföring, svett och riktigt jäkla orent! Dessutom är han så kraftig så det är påfrestande för honom att stå upp och han står och flåsar mig i nacken. Han sträcker sig bakom mig för att plocka till sig tuggummin eller nått, men magen är så stor på han så att han nästan knuffar omkull mig med den (jag lovar, det är inte lätt att knuffa omkull mig).
Fy tusan, riktigt obehaglig upplevelse. Bara tanken av stanken får mig nästan att kräkas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0