Humör

Humöret lättare lite med hjälp av rätt örongodis. Det är helt otroligt hur lugn, glad, och lättad man kan bli av musik.
Det kommer alltid att vara Misfits för mig.
Om jag är ledsen, gör dom mig glad.
Om jag är förbannad, blir jag lugn.
Om jag har huvudvärk, så försvinner den (till stor del åtminstone).
Om jag är besviken, blir jag positiv.
Om jag känner misslyckande, ger dom mig styrka.
Ja, Misfits skulle kunna rädda hela världen tror jag. Utan Misfits skulle nog inte mitt liv fungera.
Nu, när jag har ett duschdrapperi kan dom även följa med mig in när jag duschar. Det går inte att förklara på ett bra sätt om man inte har upplevt det själv. Men alla världens problem känns betydligt mycket mindre med tonerna från Misfits runt mig. Jag känner mig oövervinlig!

Till och med resten av denna kväll har en chans att bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0