Hår

Dags att tvätta håret kanske!?
Har stått ut i hela sex dagar. Personligt rekord tror jag. Senast jag gick så länge utan att tvätta håret var nog när jag var barn och mor skötte sådant på en väldigt liten mig.
Jag har ju alltid velat tvätta håret flera gånger om dagen, vilket har bidragit till att det blir så slitet fort. Det har även blivit torrare genom att tvätta det ofta. Och nu när jag är arbetsledig (på obestämd tid) och inte håller på med några aktiviteter som kräver hjälm så försöker jag verkligen låta håret vila så mycket dom möjligt.
Men det är riktigt jobbigt. En av dom värsta känslorna som finns är ju otvättat hår..
Snart ska balsammetoden köras igen, måste dock få lite ordning på håret innan.

Nån som har nått tips för nått supermedel eller balsam som gör håret mjukt, otrassligt och lockarna fina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0