Gym

Följde med kära syster en snabbsväng till gymmet tidigare ikväll. Det blev inte sådär superavancerat eftersom dom bara har ett löpband och jag har en jäkligt kass handled (som tydligen aldrig hade tänkt att läka).
Men trots den korta stunden i roddmaskinen och de lätta vikterna jag använde gav det en hel del mersmak! Så hädanefter kommer Sarah Kumlin inte att få vara ensam därinne längre.
Nu ska jag bara få tummen ur och försöka hitta någon form av rehabträning för handleden, för nu har jag verkligen problem. Ingen styrka, helt plötsligt hugger det till och jag klarar inte ens av att hålla en bomullstuss med handen, eller så strålar det som en elektriskt stöt när jag tar i för mycket, eller så värker den bara konstant. Så nu måste den fixas!
Funderar på vad det är jag har gjort med den!? Om den faktiskt var bruten (med tanke på att jag lät den läka i typ en timme) då det inte går över. Första veckan i oktober hände det. Jag menar någon gång måste den väl läka?

I övrigt har mat lagats, gräddstekt kyckling med spenstpasta! Supergott! Jag blev till och med imponerad av mig själv med denna bedrift då jag tidigare kanske inte har varit någon höjdare i köket.
Efter det förstördes ju i och för sig allting när jag och A&K drog in till stan för att köpa iPad-fodral och vi avslutade våran shopping på McDonalds.

Skitsamma, nu ska jag försöka fixa mitt internet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0