Fortsättning

Glömde ju nämna att min kära farmor var här och hjälpte till. Insåg det nu när jag öppnade datorn och såg ränder från trasan på den. Hon är en redig tant, tror även att hon va lika slutkörd som jag.
Jag däremot klumpade ju mig med min golvläggning. När allt förarbete väl var klart så började jag lägga på precis samma vis som vi gjorde i hallen. Första raden gick bra. Andra gick åt skogen eftersom sista biten hamnade under balkongdörren och gick inte att lyfta eller vinkla dom så jag kunde klicka i dom för att fodret till dörren gjorde det helt klart för trångt. Efter dörren kommer elementet, det är trångt där också, och endast med pyttesmå bitar går det att klicka i sista. Så istället för att klicka i bit för bit så måste jag lägga en hel rad (5,2 meter) och klicka i hela på en och samma gång i raden innan. Vilket ni kanske förstår är jävligt krångligt om man gör det ensam. Hade jag lagt dom från hörnet tvärs över, så hade jag haft en rak vägg och allting hade varit supersmidigt. Men varför göra det lätt när man kan göra det extramegasuperduperextremtkrångligt?
Livet är lite mer spännande såhär!

Nu ska jag krypa ner och se på O.C dricka ingefära och citron och mumsa på lite Marabou premium!


Tack älskade farmor för all hjälp idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0