Far

Min kära far ringde förut och undrade om vi kunde åka och hämta min soffa idag. Jag behöver hans hjälp för han är en av dom med drag på bilen, dessutom har han jobbat som flyttgubbe så han är skitbra på att bära upp grejer, och er precis hur man ska göra! Det går supersmidigt att flytta när han är med. Han är hur effektiv som helst!
Dock ska ju jag iväg med mina vänner och fixa lite. Så jag vet inte om jag hinner till Sonnelids idag för att köpa soffan. Men behöver även sätta upp lister och far erbjöd sig att hjälpa med det också.
Normalt jobbar han eller håller på med sitt och är jättesvår att få tag på. Men ibland är jag en riktigt lyckligt lottad tjej!

Nu ska jag springa till bussen för att ta den till bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0