Träna

Jag skulle vilja träna just nu. Både Dart och motion, men mitt tidsschema säger bestämt nej! Fasiken också.
Idag måste jag verkligen få upp alla taklister, såga golvlister till sovrummet, sätta fast sovrumslisterna samt sätta om alla lister i lägenheten. Jag måste göra detta i min totalt överbelamrade lägenhet. Utöver det står tvätt, ett ton av disk, montering av tv-bänk också på schemat. Helst skulle jag ha behövt fixat fars bil idag (är upptagen imorgon, och snart kommer styvrar tillbaka och gillar inte när man är dör och grejar), har även en cykel som ska servas/repareras och även rustas upp innan styvfar kommer hem. Så allt detta skulle behöva göras idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0