Förbannad

Jag blir så oerhört förbannad av alla dessa människor där ute (som helt uppenbarligen har stora hjärnproblem och borde spärras in på heltid) som ger sig på oskyldiga, oskyddade och ensamma människor.
Jag tänker svära, gnälla och förbanna en jäkla massa nu, och jag tänker absolut inte att ursäkta mitt uppförande eller mina uttal just nu!

Jag fyllde 24 i lördags och skulle fira med några vänner och mina systrar lite lugnt med några öl och lite musik hemma hos min äldsta syster. Min far kom även dit på kvällen, lämnade paket till mig, drack lite och umgicks han också. När han ska cykla hem strax efter 01:00 (han har kommit ungefär halvvägs) så möter han tre killar, och dom ger sig på han medan han fortfarande sitter på cykeln och sparkar omkull han. Dom fortsätter att sparka honom och stjäl även hans två bankkort, hans iPhone, hans tre Police-halsband, och ett Police-armband.
Pappa vet inte själv hur han tog sig hem efter misshandeln, men cykeln stod parkerad hemma så troligtvis har han rullat på cykeln hem.
Han har ringt polis, spärrat korten och telefonen.
Jag var till akuten idag med honom, då hans knä är sönderslaget. Tack och lov är det inget benbrott, men dom mjuka delarna kunde inte undersökas eftersom han är för svullen och öm, och ska istället undersökas av en ortoped om någon vecka.
Pappa mår efter allt som har hänt hyfsat bra, trots att han inte kan gå. Han har blåmärken och sår över hela kroppen, och tack och lov verkar det än så länge bara vara knäet som han har riktigt ont i. Huvud och armarna (som han använde till att skydda huvudet från sparkar) är såriga och blåa, men inget brutet eller någon hjärnskakning (vad det verkar som). Så trots en hemsk upplevelse så mår han hyfsat.

Jag själv blir bara så jäkla förbannad! Ska man inte kunna cykla hem ensam utan att behöva oroa sig? Att folk ger sig på en när man kommer i fart på cykeln, och slå en sönder och samman.
Just hela grejen med att dom inte hota om att råna honom, utan verkligen gick för fullt i misshandeln och sedan snodde med sig grejerna, gör mig så extra förbannad! Dessa idioter är verkligen ett bevis på att människorna är den råaste och äckligaste djurarten som finns på denna planet! Jag förstår inte vilket nöje dessa personer har i att sparka (nästan ihjäl) en försvarslös människa? Varför gör man ens nått sådant? Visst att man rycker en väska, men när man slår och sparkar utan hinder på en människa som ligger ner på marken helt försvarslös, ja då har man bannemig allvarliga psykiska problem.
Om jag visste vilka dessa personer var så kan jag lova att dom aldrig någonsin skulle våga sig ut igen efter att jag är färdig med dom. Alla saker jag skulle vilja göra med dom kan jag inte skriva här med risk för att jag själv skulle bli anmäld. Men jag kan säga så mycket som att dom skulle ha avskurna öron, läppar, könsorgan, avhuggna fingrar och tår, brutna näsor, brutna ben i hela kroppen. Ja, är dom så jävla fega och äckliga idioter så ska dom fan lida för resten av livet!!!!


Är det någon som har sett tre killar (varav en färgad) som befann sig vid "Hamntorget" eller vid Löfbergs Lila skrapan natten mellan lördag och söndag mellan 01:00 och 02:00 så är tips oerhört välkomna!!! (Nej, jag ska inte göra något olagligt, jag vill bara att dom jöklarna ska åka dit!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0