Vinnare

Jag har för första gången på klubben stått som vinnare när turneringen varit över! Äntligen! Som jag har väntat.
Visserligen spelade vi dubbel, och min lagkamrat stog för mycket, men även jag räddade våra poäng ett flertal gånger. Dessutom inledde jag finalen med höga poäng gång på gång! Äntligen så känns det som att jag får valuta för allt spelande. Riktigt jäkla skönt! En 20 i insats och komma hem med 80 är inte helt fel. Sjukt bra!
Snart är det klubbmästerskap igen, och denna gång ska jag verkligen försöka spela så att jag har en riktig chans. Vore himla roligt att få sitt namn inpräntat i guldtavlan!
Nu blir det natten, är supertrött och glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0