TV

Är egentligen supertrött och vill gå och lägga mig, men känslan av att titta på tv tar faktiskt över just nu. Så här sitter jag, och tvingar mig själv att vara vaken och titta på program som jag inte har en aning om vad det är eller ens bryr mig om. Men det är lyxigt. Jag känner mig som en Svensson igen (har dessutom en Volvo ståendes härute på parkeringen som tillhör mig denna veckan). Ja, jag ska njuta lite till med den stora tjocka burken jag har ståendes på golvet!
Insåg häromdagen varför far är så frälst i tjocktvs. Jag lyckades att ställa in alla kanaler (svt, 3:an, 4:an, kanal 5, 6, 11, 4sport, ja, allting) utan tv-dosa! På vilken ny tv kan man göra det egentligen?
Har som nämnt tyvärr ingen tv-dosa, så jag saknar zappandet lite, men jag ska fråga mor imorgon om hon vet var den är.
Och denna fina, tjocka, gamla, dammiga tv kommer ju bara vara här i min ägo ett litet tag, så jag måste passa på nu, även om jag är supertrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0