Morfin

Har hinkat i mig morfin under kvällen, och hostan verkar faktiskt äntligen ha minskats. Morfinet har varit effektlöst fram till nu, någon timme efter intag. Eller så kanske jag bara är såpass slut att hostmusklerna inte funkar längre!?
Däremot så bidrar morfinet till en extremt snurrande mage och normalt även dåsighet. Trots denna dåsighet så lyckas jag inte somna utan bara ligger här.
Det börjar bli drygt nu. Inte många timmars sömn den här veckan (normalt klarar jag mig på ganska få timmar per natt, men nu är jag sjuk och behöver all vila och energi jag kan få).

Har ett nytt avsnitt av American Horror Story och hoppas på att jag snart blir sovig!
Pösss och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0