Misslyckas

Klockan 22:01 insåg mitt kära Bredbandsbolaget att problemet som skulle vara åtgärdat 22:00 inte går att fixa idag heller. Jag blir så oerhört imponerad att det uppstår nya problem varje gång dom "löser" problemet.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för uppretat tjat om mitt internet. Men min energi finns inte nu när jag är sjuk, jag vill bara ligga och kolla på serier och dricka ingefära! Så därav mycket tjat om samma sak, och mycket gnällande.
Imorgon ska jag i alla fall ringa skiten, och kräva pengar tillbaka eller säga upp mitt avtal!

Hoppas alla ni fina människor har haft en mycket bättre dag än mig.
Förhoppningsvis kanske jag kan få en minuts sömn inatt så att jag orkar hålla humöret uppe lite. :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0