Lekpark

Barnet ville ju gå till lekparken tidigare idag. Okej sa jag och tänkte att det kunde vara lite roligt sådär.
Dock tänkte jag inte på att barnet är för liten för att göra det mesta själv, så det slutade med att jag fick snurra runt henne på "cykelkarusellen", på snurrdäckena (i alla former), på gungan, och bära henne upp och ner hela tiden (hon ville ju bara göra en grej i en halvminut, sedan vidare till nästa en halvminut, sedan tillbaka igen), i slutändan var jag stort sett helt färdig. Riktigt energikrävande. Trots att hon är liten börjar det faktiskt bli jobbigt att bära runt på henne nu.
Luna sitter fortfarande och äter lite sallad och pizza, så fort hon har ätit färdigt så ska vi gå hem till henne igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0