Nu när jag äntligen fått tag på pengar igen drog jag ner till Ica för att köpa lite nikotin och ägg. Självklart var det galet långa köer, och dom framför mig klev framåt med sin vagn, jag var på väg att gå framåt jag också när något galet fruntimmer försökte trycka sin korg emellan mig och dom framför mig. Kvinnan bakom mig var inte sen med att reagera, utan hon tryckte sin vagn på mig och knuffade fram mig så det galna fruntimret inte kunde gå före.
Vet inte om jag gillar kvinnan bakoms metod, men nog tusan funkade den!
Jag förstår dock inte varför man ens försöker gå före när det är så mycket folk, om man har riktigt bråttom kan msn fråga åtminstone istället för att försöka fula sig före!?
Korkade människor. Och jag som hade ett paket ägg, varför skulle jag släppa före någon med en korg smockfull?

Jag blir lika imponerad av mänskligheten varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0