Fyllekäk

Favoritfyllekäket banan! Dock är jag inte såpass påverkad så att jag kan kalla mig själv full.
Däremot har jag druckit mer den senaste månaden än vad jag gjorde under hela hösten. Måste bli ändring på detta. Jag tycker om alkohol dock inte effekten den ger. Och mina tre öl kommer troligtvis att kännas imorgon (hej jag blir bakis av att titta på alkohol) så det kommer bli lugnare i fortsättningen. Hade i och för sig mer än gärna gått ut på söndag för att se underbara In Flames, men jag får väl leva på att jag har sett dom tusen (typ fyra) gånger innan. Tråkigt att biljetterna är slut när jag vet att jag kan gå..
Någon som vill sälja sin?

I alla fall, jag ska äta min banan, gå och glo lite på tv (min dator eftersom jag inte äger någon riktig tv) sedan sova, för imorgon har jag en fullspäckad dag framför mig!
Godnattpöss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0