Förvirrad

Har varit galet förvirrad och trött idag. Fick helt plötsligt för mig att folk köade i över 6 timmar innan matchstart i Gävle, vilket är ledigt besynnerligt då matchen inte är förrän i morgon kväll. Jag var till och med tvungen att kolla upp vilken dag det var, men jag var alltså bara förvirrad och hade konstiga fantasier i huvudet.
Har även inbillat mig att jag såg ett avsnitt av Desperate Housewives idag, vilket jag heller inte har gjort.
Det slutade med att jag var så förvirrad och trött så jag gick och la mig vid 16-snåret för att försöka vila (lyckades inte somna visserligen, men lite vila fick jag).

Har i alla fall fått tummen ur och sökt i alla fall 5 olika jobb i Oslo, så vi får se om jag har någon tur där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0